Scroll me

ESKAPADA – święto mikrowypraw

Projekt: Koncepcja rozwoju wydarzenia “Eskapada. Poznaj swój region z przewodnikiem”

Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego

Wyzwanie

„ESKAPADA Poznaj swój region z przewodnikiem” jest największą imprezą krajoznawczą województwa kujawsko-pomorskiego. Składa się z kilkudziesięciu darmowych wycieczek z przewodnikami, prezentującymi swoje najciekawsze trasy. Impreza to ma wiernych odbiorców, rozpoznawalność i stabilność organizacyjną. Pandemia okazała się jednak dla imprezy wyzwaniem. Jak odświeżyć wizerunek regionalnej imprezy turystycznej? Jak rozwinąć jej ofertę, tak by wpasowała się w trendy i odpowiedziała na nowe potrzeby i ograniczenia odbiorców? Podjęliśmy się tego wyzwania, przystępując do stworzenia koncepcji marki i planu promocji wydarzania.

Działania

Koncepcja powstawała w dynamicznie zmieniających się warunkach - była odpowiedzią na konieczność szybkiego przeprowadzenia zmian i aktualizacji wydarzenia. Musieliśmy ją zrealizować współpracując z klientem zdalnie. Nie zrezygnowaliśmy jednak z partycypacji. Wszystkie etapy prac odbyły się z zaangażowaniem klienta. Skoncentrowaliśmy się na analizie trendów, potrzebach odbiorców i komunikacji wydarzenia. Na tej podstawie zaproponowaliśmy lifting marki i plan komunikacji.

Efekt

Najbardziej widocznym efektem naszej pracy jest wprowadzenie do nazwy imprezy słowa ESKAPADA, a także nowa formuła wydarzenia. ESKAPADA ma stawiać na podnoszenie jakości ofert, m.in. poprzez rozwój kompetencji przewodników i badania ewaluacyjne. Ważnym elementem imprezy jest integracja środowiska przewodników. ESKAPADA wpisuje się w trend turystyki lokalnej - format mikrowypraw oraz modę na bycie turystą we własnym mieście i regionie.

fot. Mikołaj Kuras, Łukasz Piecyk, Szymon Zdziebło na zlecenie UMWK-P

Wróć do portfolio